سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز تخصصی کاور لمینت متحرک دندان در اصفهان تبریز ارسال کل ایران

لمینت متحرک دندان کرج تهران شیراز کرمان داروخانه یا پرداخت درب منزل باشد همگی نیاز به قالب گیری دارند

خرید ارزان لمینت متحرک دندان دو فک بالا و پایین زنانه مردانه

    نظر


خرید ارزان لمینت متحرک دندان دو فک بالا و پایین زنانه مردانه دارای قالب با کیفیت




خرید ارزان لمینت متحرک دندان دو فک بالا و پایین زنانه مردانه



شماره تماس فروشگاه


این محصول در حال حاظر  موجود است



قیمت 2 فک  این محصول 130000 تومان



قیمت : 130,000  تومان 
خرید پستی


 
قیمت تک فک بالا یا پایین که در پیغام ذکر کنید این محصول 95 تومان



قیمت : 75,000  تومان 
خرید پستی





اسنپ آن اسمایل مانند لنز رنگی چشم به صورت موقتی استفاده می شود. این پلاک با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته می شود. در سنپ آن اسمایل تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این وسیله جنبه درمانی ندارد و صرفا برای برقراری زیبایی به کار میرود.روی اسنپ آن اسمایل در سطح جونده ی دندان ها سوراخ هایی گذاشته می شود تا موقع جویدن تداخلی ایجاد نشود .گرچه بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن آن از مصرف غذاهای سفت مثل گوشت، ته دیگ و آجیل و نیز غذاهای چسبنده مثل گز و آدامس خودداری کرد. بنابراین می توان با آن غذا خورد.به علت نازکی بیش از حد اختلالی برای تکلم ایجاد نمی کند .اسنپ آن اسمایل کاملا به برآمدگی دندان ها می چسبد بنابراین شل نمی شود و از دهان نمی افتد.برای تمیز کردن این کاور دندان، باید پس از درآوردن از دهان، ابتدا آن را با آب بشویید . سپس با مسواکی که موهای نرم دارد soft یا extrs soft و صابون مایع آن را کاملا بشویید.استفاده از خمیردندان توصیه نمی شود.چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد.قبل از استفاده به مدت 1 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد.




در کیت اسنپ آن اسمایل پودر پاک کننده ای وجود دارد که شما می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.جنس اسنپ آن اسمایل طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. اگر با اسنپ آن اسمایل سیگار نکشید و بعد از مصرف مواد رنگی با آب بشویید در طولانی مدت زیبا و شفاف تر خواهد ماند.




پیشنهاد خفن : معرفی لمینت متحرک دندان + محافظ سیلیکونی دندان و دندان مصنوعی




مزایای اسنپ آن اسمایل :


درمان سریع است و خصوصا در مواردی که بیمار عجله دارد به کار می رود. تصور کنید هفته آینده به یک میهمانی یا عروسی دعوت شده اید و فرصتی برای انجام کارهای زیبایی روی دندان هایتان ندارید.


پوشاندن فاصله بین دندانها


پوشاندن بهم ریختگی دندانها


دندانهای تغییر رنگ یافته و حاوی لکه


دندانهایی که ساییده شده اند (مثلا به علت دندان قروچه)


جای خالی دندان (اگر نمیخواهید ایمپلنت استفاده کنید، این ابزار برایتان عالی است)


شکل استفاده از اسنپ آن اسمایل برای پوشاندن جای خالی دندان و زیبا سازی لبخند


کاهش ارتفاع لبخند به علت ساییدگی یا جای خالی دندانها



Snap N "Smile ™ این روکش نوآورانه ساخته شده با پلی پروپیلن میکروتیپیک فوق العاده راحت است. نیازی نیست الان خجالت بکشید! نیازی به مراقبت از دندان گران نیست!


رزین استیل مورد استفاده به شما این امکان را می دهد تا سطح دندان ها را بپوشاند و دندان ها را محکم نگه دارد تا بیماران بتوانند بدون نگرانی در مورد شل شدن یا شل شدن ابزار ، غذا بخورند و صحبت کنند.

روش بسیار منحصر به فرد ، می تواند بدون تراش دندان ، بسیار نازک و به اندازه کافی قوی استفاده شود. همرنگ دندان است.


می تواند به عنوان تاج ، پل یا دندان مصنوعی موقت استفاده شود که می تواند برای خوردن ، آشامیدن و رفع نیازهای زیبایی استفاده شود.

چگونه لثه ها را فشار ندهیم و سقف دهان را نپوشانیم. به خصوص برای بیماران مسنی که قادر به انجام درمان تهاجمی نیستند بسیار مفید است.



روش نصب :

1. دندانهای خود را به مدت 1 دقیقه درون یک فنجان آب داغ (تقریباً در حال جوش) قرار دهید. این کار باعث انعطاف پذیری و آماده سازی برای سفارشی سازی می شود.

2. با استفاده از آینه ، آن را محکم روی دندان موجود قرار دهید. محکم بر روی دندان های خود فشار دهید و به آرامی مواد شستشو را با انگشت شست در پشت دندان های طبیعی خود بزنید.

3. بعد از 30 ثانیه به آرامی دندان ها را از دهان خود برداشته و در یک لیوان آب سرد قرار دهید تا خنک شود. مواد سفت شده هنگام سفت شدن سفید می شوند.



این بادوام ، انعطاف پذیر و سبک است و در برابر دندان قروچه و سنگ زنی بدون ترک خوردگی مقاومت می کند.

ویژگی ها و مزایای این رزین عبارتند از:


- پایداری رنگ

- آبگریز

- مقاومت در برابر سایش بالا

- تخلخل کم

- بو را حفظ نمی کند

- مقاومت کششی و ضربه ای بالا

- قدرت ماندن خوب است

- حافظه الاستیک بالا

- رسانایی گرمایی کم

- خود روان کننده

- ضد حساسیت و غیر سمی است

- بسیار آسان پرداخت می شود



ضربه محکم و ناگهانی لبخند برای موارد زیر مناسب است:

- شکستگی دندان ها ، لکه ها و از بین رفتن دندان ها.

- نشانه ای از استفاده کنندگان از پل یا کاشت که به تاج یا پل موقت نیاز دارد

- بیمارانی که نیاز به ظاهر خوب دارند و حداقل تهاجمی هستند

- جایگزینی پروتز کوتاه مدت



Snap On Tooth Instant Perfect Smile Comfort Fit Flex Teeth Fits Most Comfortable False Teeth Upper Cosmetic Fake Tooth Cover



Perfect Smile Fake Tooth Cover would love to help you with all of your dental needs from a general check, or scale and polish through to fillings, extractions and cosmetic dentistry like whitening, crowns and veneers. They are conveniently located in the heart of Takapuna with plenty of on street parking. Their treatment rooms are modern and fully digitalised, and out in reception there"s even an large screen TV and a classic 90s spacies machine for the kids. They also offer flexible appointment times, transparent pricing, detailed explanations of all treatments and excellent customer servie and post-treatment care.



chieve the smile of your dreams with aPerfect Smile Fake Tooth Coverfrom White Smile Dental.A special custom made mould works to disguise crooked, stained, missing and gapped teeth.Perfect Smile Fake Tooth Coveris a great alternative to expensive braces.Perfect Smile Fake Tooth Coveris designed to look like a natural set of teeth, and a wide selection of shades are available to choose from.



*Cat : gigi palsu ini hanya untuk accesories biar lebih percaya diri untuk selfie, untuk menemui teman, pergi ke acara pesta, dll jadi bukan untuk digunakan mengunyah makanan. Pemberitahuan ini untuk mencegah complain, jika ada complain masalah ini tidak akan diterima.


Dr Bruno Paliani, The SmileDentist has been improving patients" smiles for years. We have now expanded our services and are now offering the Snap-On Smile®. This is a great way of obtaining a ‘celebrity smile’ but without the Hollywood price tag. ?The Snap-On Smile® can be life changing. How great would it be to smile confidently again?
What is the Snap-On Smile®?

 

The Snap-On smile® is a dental appliance designed by award-winning smile designer, Dr. Bruno Paliani and custom fit to each individual patient. It fits right over your own teeth and gives you a beautiful smile. If you have gaps, spaces, missing teeth, chips, cracks, stains, discouloured or worn teeth, then you may be a candidate for